David Hasselhoff i Saruman spasili kreativnog Šveđanina od nezaposlenosti

Nesvakidašnja priča o pronalasku posla iz snova nam dolazi iz Švedske. 28-godišnji Nils Jangen je do istoga došao kada je odlučio prodati svoj 20 godina stari automobil marke Subaru. Oglas je objavio na stranici Blocket, a ukrasio ga je urnebesnom fotomontažom Mordora, dok je Hasselhoffa dodao “jer je njegova djevojka na neki čudan način zaljubljena u njega.”

Foto: Blocket.se

Uz fotografiju je dodao duhoviti opis – napisao je da je vozilo “japanska brdska koza koju pokreću 54 zastrašujuće obdarena konja”, te da ga je napravio “Saruman autoindustrije u najtamnijim japanskim tvornicama.” O sigurnosti je napisao da dolazi sa sustavom I.D.N.R.I.S – Instant Death No Retardation Impact System, koji vam garantira da nećete završiti na dugotrajnom liječenju u slučaju nesreće “jer će svi sudari pri brzini višoj od 12 km/h rezultirati trenutnom smrću.” Osim cijene od 10 000 kruna je ponudio i mogućnost zamjene za zaposlenje jer je u njegovom gradu perspektiva “jednako sjajna kao i u Sjevernoj Koreji.”

Oglas je postao pravi hit, a među stotinama mailova potencijalnih kupaca bio je i onaj automoto magazina Auto, Motor & Sport, koji je Jangenu ponudio posao. Odmah je prihvatio jer je kao veliki obožavatelj Top Gear emisije  oduvijek htio biti automoto novinarJangen za sebe kaže kako nema novinarsko obrazovanje, ali  se “kuži” u automobile čime će nadoknaditi taj minus.

Situacija je za Jangena još donedavno bila daleko od sjajne. Preselivši se s djevojkom u grad Sundsvall, krenula je njegova bezuspješna potraga za poslom. S preko 200 poslanih prijava, samo jednim razgovorom za posao i sve manje novca, polako je postajao očajan. Toliko očajan da je odlučio prodati auto, koji mu je neočekivano promijenio život. Njegova priča je pokazatelj kako se upornost i kreativnost na kraju isplati, ali da je ponekad potrebno i malo sreće. Sretni auto na kraju je završio u lokalnoj automehaničarskoj radionici koja ga je kupila za nekoliko stotina kruna, a planira ga iskoristiti u reklamne svrhe.

Autor: Domagoj Grbavac

Izvor: thelocal.se

Komentiraj