Poslovi na društvenim mrežama

Društvene mreže postale su dio svakodnevnog života, ali i transformirale su način poslovanja, pogotovo u marketinškom smislu. Sve se to odrazilo i na tržište rada s pozicijama koje do prije nekoliko godina nisu ni postojale.

Ovi poslovi bit će posebno privlačni osobama s diplomama novinarskih usmjerenja, te komunikacije ili komunikologije.

Američki blog Brazen Life objavio je top listu šest poslova vezanih uz internet i društvene medije koji će u 2014. biti u velikom fokusu. I Hrvatska će vjerujemo njihovim stopama.

Veliki poslovi u 2014.

1. SEO stručnjak

Pozicija koja je poznata već godinama a posao uključuje analiziranje web stranica, testiranje raznih marketinških tehnika i kreiranje novog, kvalitetnog sadržaja. Posao SEO stručnjaka u posljednje vrijeme vezan je i uz društvene mreže.

2. Strateg za društvene medije

Strateg za društvene medije brine o javnom profilu kompanija i komunikaciji s korisnicima putem društvenih mreža, odnosno građenju interaktivnog odnosa između kupca i pružatelja usluge.

3. Community menadžer

Community menadžer je veza između kompanije i internetske zajednice, odnosno osoba koja putem plasiranja sadržaja na društvene mreže i komunikacije s korisnicima radi na građenju lojalnosti brendu, ali i povećanju prometa na web stranice. Community menadžer se mora konstantno prilagođavati novim tehnologijama i alatima, biti uvijek u toku s promjenama na društvenim mrežama te imati razvijene analitičke i kreativne vještine.

Social media buttons

iStockPhoto

4. Menadžer za marketing na društvenim mrežama

Osoba koja nagleda kreiranje i izvršenje strategija vezanih uz marketing na društvenim medijima. S obzirom na to da svaka društvena platforma radi malo drugačije, sadržaj mora biti prilagođen njima kako bi se maksimizirao njegov učinak. Nadgleda komunikacijske strategije za različite platforme te delegira ciljeve i očekivanja ostatku digitalnog marketinškog tima.

5. Koordinator marketinga na društvenim mrežama

Prema Brazen Lifeu, ova pozicija podrazumijeva pisanje jedinstvenog sadržaja te stvaranje fotografija i videozapisa za profile na društvenim mrežama. Posao uključuje konstantno osvježavanje statusa na društvenim mrežama i korištenje analitičkih alata.

6. Bloger ili copywriter za društvene mreže

Biti bloger ne znači samo pisati nešto iz hobija, nego i kreirati sadržaj u profesionalne svrhe. Funkcija blogera i copywritera prvenstveno je kreiranje zanimljivog, ali i korisnog internetskog sadržaja koji će privući pozornost čitatelja. Oni moraju prezentirati informacije jasno i čitljivo, što znači da ovaj posao zahtjeva izvanredne vještine pisanja.

Autor: Tea Benšek

Komentiraj